مراسم عروسی لوکس یا مراسم سنتی انتخاب با شماست

شنبه 26 اسفند 1396
16:56
admin

در سال ها قبل عروسی ها بسیار ساده و سنتی برگزار می شد، خاطره ای که شاید خیلی ها هنوز به یاد داشته باشند، عروسی در حیاط خانه، چراغانی با لامپ های ریسه ای، صندلی های کرایه ایی و.. هرچند شاید هنوز هم عده معدودی تمایل به برگزاری این نوع مراسمات داشته باشند ، ولی امروزه با وجود امکانات مختلفی که توسط تشریفات مجالس ارائه می شود و تمایل به مدرن گرایی در جوانان، کمتر کسی پیدا می شود که قصد برپایی ازدواج به سبک سنتی را داشته باشد . تا همین چندسال پیش واژه لوکس یا لاکچری شاید برای بسیاری نا آشنا بود، ولی با همه گیر شدن آن کمتر کسی است که با معنی واژه آن آشنا نباشد. در واقع لاکچری نوعی سبک زندگی است که درآن همه به سمت تجملات روی می آورند . شما نیز احتمالا خبر عروسی فلان شخص از ستارگان دنیای هنر، فوتبال ، سینما و... را شنیده اید که عروسی اش در بهترین تالار های الهیه ، فرمانیه و... با قیمت های نجومی برگزار شده است. شاید شما نیز با خواندن جزئیات خبر در مورد مراسم عروسی لاکچری بخواهید قیمت برگزاری این گونه مراسم را بدانید .بد نیست به این نکته اشاره کنیم که خدمات مجالس بسیاری در تهران هستند که شما را دراین امر یاری می رسانند ، و با ارائه خدماتی نظیر اجاره ماشین عروس از معتبرترین برندهای دنیا مانند : مازراتی ، پورشه ، فراری و.. ، گل آرایی لاکچری ،چیدمان لوکس مرسم عروسی ، و بسیاری دیگر مجلل ترین و با شکوه ترین شب عروسی را به شما و مهمانانتان هدیه خواهد داد.مراسم عروسی لوکس یا ساده ،بستگی به انتخاب خودتان دارد ،تیم تشریفات عروسی به انتخابتان احترام گذاشته و با توجه به سبک مورد نظرتان بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

برای برپایی باشکوه ترین مراسم عروسی از تیم تشریفاتی خود کمک بخواهید

اگر برای برپایی مراسم عروسی خودتان ایده ای در ذهنتان باشد می توانید به موسسه برگزار کننده تشریفات عروسی خود بگویید ، مطمئن باشید آنها نیز ایده های خلاقانه تر و بیشتری به شما ارائه خواهند داد .استفاده از نور پس زمینه ،گل آرایی ، چیدمان عروسی ، نوع فیلمبرداری شب عروسی ، مانند فیلمبرداری سینمایی ، استفاده از خدمات نوین مانند فیلمبرداری به وسیله کواد کوپتر ،آبشار شکلات، کندی بار و بسیاری دیگر از جمله ایده هایی است که همه و همه در برپایی هرچه زیباتر مراسم عروسی تان کمک خواهد کرد . چه برای برپایی جشن عروسی علاقه مند به سبک سنتی باشید یا سبک لاکچری ، طراحی و دیزاین عروسی باید به بهترین نحو اجرا شود تا علاوه بر راضی نگه داشتن خودتان ، مهمانانتان نیز با دیدن طراحی خاص محل عروسی تان ذوق زده شوند . فراموش نکنید که روز عروسی تان فقط یکبار تکرار می شود ، پس با انتخاب بهترین تیم تشریفاتی مجالس عروسی ، بهترین ها را در خاطره خود و مهمانانتان ثبت نمایید.


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

با انتخاب بهترین تشریفات عروسی شبی خاطره انگیز به مهمانانتان هدیه دهید

شنبه 26 اسفند 1396
16:55
admin

بی شک هر نو عروس و تازه دامادی می خواهد زیباترین و با شکوه ترین شب زندگی اش را تجربه کرده ، و خاطره خوش آن را در ذهن مهمانان خود ثبت نماید. ولی تحقق این امر با وجود برگزاری عروسی های متفاوت و خاصی که توسط تشریفات مجالس عروسی ارائه می شود به همین آسانی هم نخواهد بود . خدماتی نظیر: آبشار شکلات، کندی بار، فیلمبرداری سینمایی ، موزیک و دی جی ، گل آرایی حرفه ای ، و بسیاری دیگر که همگی جلوه ای خاص به مراسم عروسی تان می دهد . شاید شما نیز خود ایده های مختلفی برای برگزاری این جشن با شکوه در ذهن داشته باشید ، ولی به علت مشغله کاری ، فکری و مشکلات عدیده دیگر نتوانید همه آن ها را اجرا کنید .برای اجرای ایده هایتان و همچنین پیشنهاد ایده های خلاقانه تر می توانید از خدمات مجالس کمک بگیرید .فراموش نکنید که جشن عروسی فقط یک بار برگزار می شود ،پس چه بهتر که با ایده گرفتن از متخصصان این امر شبی فراموش نشدنی را به مهمانانتان هدیه نمایید.

از رزرو تالار تا انتخاب غذا همه را به تیم تشریفاتی تان بسپارید

شما فقط کافی است تا روز عروسی تان را با در نظر گرفتن مناسبت های مد نظرتان را به تیم تشریفات عروسی خود بگویید و آن روز را برای برپایی جشن عروسی خود رزرو کنید و سایر موارد را به آن ها بسپارید. سلیقه ها برای اجرای مراسم عروسی در باغ یا تالار متفاوت است ،جوان تر ها معمولا باغ عروسی را برای برپایی مراسمشان انتخاب می کنند ،این انتخاب با توجه به سلیقه نیز می تواند متفاوت باشد .چه عروسی در باغ برگزار شود و چه در باغ تالار پیشنهادهای بی شماری مانند : باغ گرمدره ، باغ فرمانیه ، تالار الهیه و....از سوی تیم خدمات مجالستان خواهید داشت که می توانید بهترین آن را انتخاب کنید.گل آرایی ،اجرای سفره عقد ،کیک عروسی ، پذیرایی از مهمانان و... در کنار کیفیت طعم غذا در شام عروسی یکی از مواردی است که باید حتما رعایت شود، کترینگ شام عروسی توسط خود تیم تشریفاتی ارائه می شود ، شما نیز می توانید چند روز قبل از عروسی تان با مراجعه به موسسه برگزار کننده خدمات مجالستان بادیدن نمونه کار ها ازکیفیت مطلوب خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

این چند ساعت میلیون تومانی

چهارشنبه 2 اسفند 1396
10:27
admin

درسالیان دور عروسی ها در حیاط ،یا باغ شخصی برگزار می شد ، چراغانی کوچه با لامپ های ریسه ای ،ظروف و صندلی های کرایه ای که اغلب با آن دوران خاطرات بسیار داشته ایم . امروزه دیگر خبری از آن عروسی های ساده نیست ،و کمتر کسی تمایل به برگزاری جشن عروسی به شکلی سنتی و ساده را دارد.و جایگزین آن عروسی های گران قیمت و یا به قول امروزی ها عروسی لاکچری شده است . تاسال ها قبل درذهن بسیاری زندگی مدرن کلمه ای نا آشنا بود و اکثریت زندگی روز مره و یکنواختی را تجربه می کردند .امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن تجملات علاوه بر درک واژه زندگی مدرن ، زندگی لاکچری به راحتی برای عموم مردم به ویژه جوانان قابل درک است .در واقع لاکچری نوعی سبک زندگی است که درآن همه به سمت تجملات روی می آورند .جوانان علاوه بر علاقه به داشتن ماشین چند صدمیلیونی ،ویلای شخصی ، و به طور کلی زندگی لوکس وپر از تجملات ،بسیاری علاقه مند به برگزاری مراسم عروسی لاکچری نیز هستند .دراین بین خدمات مجالس بسیاری در تهران هستند که برای برآورده کردن آرزوی جوانان دست به ابتکار زده اند .فیلمبرداری هالیوودی ، ارائه لباس عروس لوکس و لاکچری ،اجاره ماشین عروس های گران قیمت مانند مازراتی و پورشه ،اجاره باغ عروسی های گران قیمت و لاکچری ،مانند باغ های فرمانیه تهران ، باغ گرمدره و بسیاری خدمات متنوع دیگر که تنها برای چند ساعت میلیون ها تومان هزینه در بر دارد.اینکه علاقه به برگزاری مراسم عروسی سنتی وساده داشته باشید ویا مراسمی لوکس ولاکچری به نظر وسلیقه خودتان بستگی دارد .مهم انتخاب و رضایت خودتان است .تشریفات مجالس ملل به انتخابتان احترام گذاشته و تا رسیدن به رویایتان شما را همراهی می نماید


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دسته گل عروس

چهارشنبه 27 دی 1396
15:52
admin

یکی دیگر از نکات مهم پیش از برگزاری تشریفات عروسی، انتخاب دسته گل عروس است. این مسئله بسیار حائز اهمیت است و انتخاب نوع دسته گل برای عروس (مثلا رز قرمز یا هر نوع گل دیگری) و همچنین انتخاب دسته گل جدید عروس برای زوج های جوان بسیار مهم است.

چه مراسم در باغ عروسی برگزار شود و چه در تالار و حتی جایی مثل خانه، مسئله دسته گل عروس و انتخاب آن جهت برگزاری خدمات مجالس بسیار اهمیت دارد. این دسته گل به نوعی نماد عشق میان زوج جوانی است که در شب عروسی، کنار هم در کنار سفره عقد نشسته و به عقد یکدیگر در می آیند و طبیعتا هر چه این دسته گل زیباتر و جذاب تر باشد، موجب جلب توجه و حتی تحسین هر چه بیشتر حضار تشریفات عروسی می شود.

یکی از رسوم جالبی هم که در سالهای اخیر از کشورهای دیگر به ما رسیده، پرتاب دسته گل عروس است که معمولا در پایان برگزاری عروسی و توسط خود عروس صورت می گیرد. به اینصورت عروس دسته گل را در دست گرفته ولی پشتش به دختران جوانی است که پشت سر او ایستاده اند و دختران تلاش می کنند که پس از پرتاب دسته گل، آنرا بگیرند. در قدیم اعتقاد بر این بود که دختری که آن دسته گل نصیبش بشود، بزودی او نیز روانه خانه بخت خواهد شد. این سنت همچنان در بسیاری از کشورهای جهان تاکنون زنده است و در هنگام برگزاری تشریفات مجالس عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجالس , تشریفات عروسی و برگزاری مجالس عروسی به وب سایت زیر مراجعه کنید

www.tashrifatelahenaz.com


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چیدمان عروسی

چهارشنبه 27 دی 1396
15:51
admin

باغ محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشریفات عروسی ، خدمات عروسی و برگزاری مراسم عروسی به وب سایت زیر مراجعه کنید

http://www.tashrifatelahenaz.com/


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

موقعیت و دسترسی شهری باغ عروسی

چهارشنبه 27 دی 1396
15:49
admin

باغ محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشریفات عروسی ، خدمات عروسی و برگزاری مراسم عروسی به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.melalceremony.com

[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب باغ عروسی وبهترین ارائه دهنده خدمات مجالس

چهارشنبه 29 آذر 1396
11:22
admin

انتخاب باغ و سالن عروسی برای برگزاری مراسم عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کار گروه برگزاری مراسم عروسی و تشریفات عروسی الهه ناز با همکاری بهترین باغ عروسی در تهران، باغ تالار مختلط غرب تهران و باغ تالارهای شرق تهران و مجموعه ای از ویلاها و تالارها با بهترین قیمت باغ عروسی در نظر دارد تا شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم زند.برای اطلاع از قیمت باغ عروسی ،قیمت برگزاری مراسم عروسی و یا سایر تشریفات به وب سایت خدمات مجالس الهه ناز مراجعه نمایید، کیترینگ (کترینگ) عروسی و تهیه غذا در آشپزخانه تخصصی و صنعتی الهه ناز با قابلیت طبخ و تهیه انواع غذا های ایرانی و فرنگی با ظرفیت طبخ و تهیه روزانه 5000 غذا، آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد.



[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هزینه برگزاری مراسم عروسی

سه شنبه 16 آبان 1396
10:09
admin

مهمترین هزینه برای برگزاری مراسم عروسی سالن و باغ عروسی است که قرار است مراسم در آن گرفته شود. بیشترین هزینه جشن عروسی هم مربوط به اجاره باغ عروسی است.

قیمت تالارهای عروسی متفاوت هستند و بسته به اینکه در کدام محله تهران قرار داشته و چه خدمات و امکاناتی ارائه دهند مبالغ مختلفی دارند.هزینه‌های دیگر مراسم عروسی مانند خرید میوه و شیرینی، آتلیه عکاسی و فیلم‌ برداری و گل‌آرایی سالن و باغ عروسی و تزئین ماشین و دسته گل عروس هر کدام بسته به کیفیتشان دارای قیمت‌های مختلفی هستند البته در این بخش شاید بتوان کمی صرفه جویی کرد. مثلاً اگر در توانمان نیست، گل‌آرایی را حذف کنیم. لباس عروس از دیگر هزینه‌های این مراسم هستند که بسته به اجاره بودن لباس عروس یا خرید آن باز هزینه‌ها مختلف هستند. خرید تاج و تور لباس هم باید با آن در نظر داشت. خرید سرویس جواهر برای عروس نیز با قیمت متغیر طلا در بازار در حال تغییر است. حلقه‌های نامزدی نیز خود داستان جدایی دارند که بسته به مدلشان بسیار متفاوتند.بهتر است برای برگزاری مراسمتان عجله نکنید و به اندازه کافی به خودتان فرصت بدهید تا بتوانید همه کارها را با صبر و حوصله جلو ببرید. اولین کاری که باید بکنید این است که تعداد مهمانانتان را مشخص کنید، زیرا تعداد آنها در هزینه خیلی از مواردی که در بالا گفتیم تأثیر گذار هستند. اگر انتخاب‌هایتان در مورد تمام موارد هوشمندانه باشد، می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی پایین بیاورید. مثلاً اصراری نداشته باشید مراسمتان حتماً در روزهای اعیاد مذهبی یا آخر هفته‌ها برگزار شود، زیرا قیمت‌ برخی تالارها و باغ‌های عروسی در این روزها تفاوت فاحشی دارند.

تشریفات مجالس الهه ناز از جمله مؤسساتی است که با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تشریفات عروسی و خدمات مجالس امکاناتی را متناسب با بودجه و شرایط شما ارایه می دهد تا شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید.


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تشریفات عروسی و هزینه برگزاری مراسم عروسی

سه شنبه 16 آبان 1396
10:08
admin

برگزاری مراسم عروسی به عنوان مهمترین شب زندگی برای زوج های جوان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از افراد مراسم در پی برگزاری بی عیب و نقص جشن عروسی هستند. اگر بودجه کافی برای این کار داشته باشید، هیچ اشکالی ندارد که تا آنجا که می‌توانید مراسمتان را باشکوه برگزار کنید.اما از طرفی گروهی هم هستند که با بودجه محدود تری تصمیم به ازدواج گرفته اند. اما برای هر دو گروه مدیریت هزینه‌ها خیلی کار آسانی نیست. برای اینکه بتوانید بدون استرس و نگرانی همه چیز را به‌ خوبی پیش ببرید بهتر است برگزاری مجالس خود را به موسسات تشریفات عروسی و خدمات مجالس حرفه ای بسپارید.

هزینه برگزاری مراسم عروسی

مهترین هزینه برای برگزاری مراسم عروسی سالن و باغ عروسی است که قرار است مراسم در آن گرفته شود. بیشترین هزینه جشن عروسی هم مربوط به اجاره باغ عروسی است.

قیمت تالارهای عروسی متفاوت هستند و بسته به اینکه در کدام محله تهران قرار داشته و چه خدمات و امکاناتی ارایه دهند مبالغ مختلفی دارند.هزینه‌های دیگر مراسم عروسی مانند خرید میوه و شیرینی، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری و گل‌آرایی سالن و باغ عروسی و تزئین ماشین و دسته گل عروس هر کدام بسته به کیفیتشان دارای قیمت‌های مختلفی هستند البته در این بخش شاید بتوان کمی صرفه جویی کرد. مثلاً اگر در توانمان نیست، گل‌آرایی را حذف کنیم. لباس عروس از دیگر هزینه‌های این مراسم هستند که بسته به اجاره بودن لباس عروس یا خرید آن باز هزینه‌ها مختلف هستند. خرید تاج و تور لباس هم باید با آن در نظر داشت. خرید سرویس جواهر برای عروس نیز با قیمت متغیر طلا در بازار در حال تغییر است. حلقه‌های نامزدی نیز خود داستان جدایی دارند که بسته به مدلشان بسیار متفاوتند.بهتر است برای برگزاری مراسمتان عجله نکنید و به اندازه کافی به خودتان فرصت بدهید تا بتوانید همه کارها را با صبر و حوصله جلو ببرید. اولین کاری که باید بکنید این است که تعداد مهمانانتان را مشخص کنید، زیرا تعداد آنها در هزینه خیلی از مواردی که در بالا گفتیم تأثیرگذار هستند. اگر انتخاب‌هایتان در مورد تمام موارد هوشمندانه باشد، می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی پایین بیاورید. مثلاً اصراری نداشته باشید مراسمتان حتماً در روزهای اعیاد مذهبی یا آخر هفته‌ها برگزار شود، زیرا قیمت‌ برخی تالارها و باغ‌های عروسی در این روزها تفاوت فاحشی دارند.

تشریفات مجالس الهه ناز از جمله مؤسساتی است که با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تشریفات عروسی و خدمات مجالس امکاناتی را متناسب با بودجه و شرایط شما ارایه می دهد تا شبی خاطره انگیز و به یاد مانی را تجربه کنید.


[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قبل از برگزاری مراسم عروسی به این نکات توجه کنید

يکشنبه 30 مهر 1396
13:41
admin

برگزاری مراسم عروسی و برنامه ریزی برای آن برای هر کسی از اهمیت زیادی برخوردار است. برگزاری مجالس عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. بخشی از کار باید توسط عروس و داماد انجام شود ولی کارهایی هم وجود دارد که نیاز به کادر مجرب و حرفه ای دارد.

انتخاب تشریفات عروسی

تشریفات عروسی با سابقه می­تواند بیشترین کمک را به شما بکند و در برگزاری مراسم عروسی و ارایه خدمات مجالس کمک زیادی به شما بکند. کارهایی چون انتخاب باغ عروسی مناسب،طراحی و چیدمان، گل آرایی، سفره عقد، دسته گل عروس، آبشار شکلات و... توسط تشریفات مجالس با توجه به بودجه شما انجام می­گیرد.

باغ و تالار عروسی

در باغ‌ عروسی امکانات مختلفی به منظور برگزاری هرچه بهتر یک مراسم ازدواج ارایه می‌شوند. این امکانات با توجه به هزینه‌های پرداختی برای کرایه باغ و امکانات آن متفاوت است. هرچه آیتم‌های رفاهی و تشریفاتی بیشتری در باغ عروسی وجود داشته باشد، به طبع هزینه های کرایه آن هم بالاتر می‌رود.

مهم ترین نکته‌ای که در مورد باغ عروسی باید به آن توجه کرد، ظرفیت محل است. تعداد میهمانان یک مجلس عروسی با ظرفیتی که مدیران باغ در نظر گرفته‌اند باید تناسب داشته باشد. اگر این تعداد بیش از ظرفیت باغ باشد، کیفیت خدمات رسانی در مجلس به دلیل ازدحام پایین می‌آید و اگر باغ عروسی بزرگ‌تر باشد، هزینه‌های اضافی به عروس و داماد تحمیل می‌کند.

هزینه برگزاری مراسم عروسی

مدیریت هزینه برگزاری مراسم عروسی کار ساده ای نیست بنابراین انتخاب یک موسسه تشریفات مجالس برای مدیریت همه هزینه­ها و برگزاری مراسمی متناسب با بودجه­ای که در نظر گرفته­اید بهترین انتخاب است. اولین و مهم‌ترین هزینه برای برگزاری مراسم عروسی سالن و باغ عروسی است که قرار است مراسم در آن برگزار شود. بیشترین هزینه هم معمولاً برای همین مکان صرف می‌شود. قیمت تالارهای عروسی متفاوت هستند و بسته به اینکه در کدام محله تهران قرار داشته باشند مبالغ مختلفی را دریافت می­کنند.

تشریفات مجالس الهه ناز در زمینه خدمت رسانی در بخش عروسی و برگزاری مجالس نامزدی پا به عرصه برگزاری همایش ها و سمینارهای ارگانی گذاشت، که می توان به همایش های معرفی محصول و افتتاحیه های متفاوت و همچنین جشن ها وسیمینارهای ویژه سازمان های خصوصی ودولتی اشاره نمود


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس الهه ناز است. || طراح قالب avazak.ir