خدمات و تشریفات گل آرایی مجالس عروسی

شنبه 14 مهر 1397
15:50
admin

گل آرایی مجالس عروسی همواره متداول بوده است و اکثر عروس و دامادها نسبت به آن اشتیاق دارند. البته برخی نیز دکوراسیون مدرن بدون استفاده از گل و گیاه را بیشتر می پسندند؛ اما ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با خدمات و تشریفات گل آرایی الهه ناز آشنا کنیم.

خدمات گل آرایی مجالس عروسی

خدمات تزیین گل مجالس عروسی یکی از اصلی ترین خدمات و تشریفات در مراسم های عروسی می باشد. ما در تشریفات الهه ناز با در اختیار داشتن منوی کاملا متنوع و متناسب با سلیقه شما عزیزان توانسته ایم به خوبی رضایت مشتری را جلب نماییم. علاوه بر این شما خود نیز می توانید متناسب با سلیقه خود پیشنهادات تان را در خصوص نحوه تزیین گل به کارشناسان ما ارائه دهید. خوشبختانه در تشریفات الهه ناز تمام اقدامات طبق خواسته شما و مطابق با سلیقه تان و البته با نظر کارشناسان ما صورت می گیرد. همان طور که گفتیم خدمات تزیین گل مختلفی در این مجموعه ارائه می شود. از جمله مهمترین و متداول ترین خدمات و تشریفات تزیین گل مجالس عروسی می توان به تزیین گل مسیر ورود عروس و داماد، تزیین گل جایگاه عروس و داماد، تزیین گل میز شام، تزیین گل تالار و فضای بیرونی باغ عروسی، گل آرایی میز مهمانان، گل آرایی سفره عقد، ماشین عروس و .... اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با هر یک از این موارد و خدمات شما را به مطالعه ادامه این مقاله دعوت می کنیم.

گل آرایی مسیر ورود عروس و داماد

یکی از جالب ترین و در عین حال لوکس ترین انواع گل آرایی که در سال های اخیر مرسوم تر شده است، گل آرایی مسیر ورودی می باشد. با این کار علاوه بر این که حس سرزندگی به مهمانان تان می بخشید، فضای بسیار زیبایی را نیز به وجود خواهید آورد؛ چرا که ورودی تالار اولین جایی است که مهمانان مشاهده می کنند و به همین سبب از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد. این منوی گل آرایی از جمله پرطرفدارترین انواع خدمات گل آرایی تشریفات الهه ناز می باشد. شما نیز می توانید برای تزیین مسیر ورودی تالار یا باغ عروسی خود از این روش گل آرایی استفاده نمایید. اگر از منوی گل های طبیعی در تزیین مسیر ورودی تالار استفاده کنید، تاثیر بیشتری داشته و آرامش خاصی به مهمانان می دهد. علاوه بر این زیبایی دکوراسیون داخلی تالار را دو چندان می کند.

گل آرایی ورودی-تشریفات الهه ناز

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

بیایید برویم سراغ تزیین گل های جایگاه عروس که از قدیم الایام مرسوم بوده و هم اکنون نیز یکی از اولین گزینه های گل آرایی می باشد. تا این حد که عروس و داماد اگر بخواهند تنها یکی از روش های تزیین گل را انتخاب نمایند، حتما تزیین گل جایگاه عروس و داماد اولویت اولشان می باشد. به همین خاطر است که ما در تشریفات الهه ناز بر آن شدیم تا مدرن ترین و جدیدترین منوهای تزیین گل جایگاه عروس و داماد را برای شما عزیزان فراهم کنیم. این مدل از تزیین گل دارای تنوع بسیار زیادی است و شامل تزیین گل سن، صحنه و جایگاه عروس و داماد می باشد علت اهمیت این مدل از تزیین گل به این سبب است که عروس و داماد مدت زمان طولانی از مراسم در این جایگاه حضور دارند و نگاه همه مهمانان به این بخش از سالن می باشد. به همین دلیل کاملا طبیعی است که این روش از تزیین گل برای زوج های جوان از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

گل آرایی جایگاه - تشریفات الهه ناز

گل آرایی میز شام

اما در این جا بد نیست کمی هم درباره تزیین گل های میز شام عروس و داماد و البته مهمانان صحبت کنیم. البته این روش از تزیین گل مراسم عروسی آنچنان مرسوم نمی باشد و معمولا اگر به عنوان یکی از منو ها انتخاب شود، در حد تزیین گل میز شام عروس و داماد انجام می شود. البته اگر شما از آن دست افرادی باشید که کاملا می خواهید همه چیز طبق نظر و ایده آل هایتان پیش برود، حتما از این روش تزیین گل برای تزیین میز شام مهمانان نیز استفاده می کنید. با این کار به مهمانانتان احترام گذاشته و توجه کرده اید. اما اگر این کار اولویت تان نیست، پیشنهاد می کنیم تزیین گل میز شام عروس و داماد را به هیچ وجه از دست ندهید. در آلبوم ما می توانید انواع مدل ها و شیوه های تزیین گل میز شام عروس و داماد را مشاهده نمایید.

گل آرایی میز-تشریفات الهه ناز

گل آرایی تالار و باغ عروسی و دیگر بخش ها

علاوه بر مواردی که برای تزیین بخش های مختلف مراسم عروسی عنوان شد، برخی نیز به گل آرایی فضای بیرونی و حتی داخلی محیط تالار یا باغ عروسی بسیار اهمیت می دهند. البته این مورد بیش تر در فضای بیرونی و در باغ های عروسی استفاده می شود که فضای باز به اندازه کافی وجود دارد. همچنین این نکته را باید اضافه کنیم که تناسب گل آرایی فضای بیرونی و باغ های عروسی بسیار مشهود بوده و تزیین گل اضافه در تالارهای عروسی که فضای باز ندارند، چندان توصیه نمی شود و زیبایی خود را از دست می دهد. البته نگران چنین موضوعاتی نباشید؛ ما در تشریفات عروسی الهه ناز تمام اطلاعات لازم و مشاوره های مربوطه را به شما ارائه خواهیم کرد، تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

گل آرایی مجالس


[ بازدید : 174 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس الهه ناز است. || طراح قالب avazak.ir