انتخاب بهترین باغ عروسی با مجموعه الهه ناز

شنبه 14 مهر 1397
15:51
admin

انتخاب باغ عروسی مناسب مهمترین عامل در باشکوه برگزار شدن مراسم عروسی به حساب می آید. البته در کنار فراهم ساختن بهترین مکان برای برگزاری مراسم می بایست موارد دیگر از جمله هزینه و مکان را نیز در نظر گرفت. با آرزوی بهترین ها برای زوج های عزیز مفتخریم که در این نوشته به معرفی مجموعه تشریفات الهه ناز بپردازیم. تا در کنار شما بتوانیم زیباترین و به یاد ماندنی ترین شب عروس و داماد عزیز را فراهم سازیم.

معرفی مجموعه تشریفات الهه ناز

مجموعه ی الهه ناز از سال 1386 در زمینه طراحی و مجری تشریفات مراسمات عروسی آغاز به کار کرده است. در سال 1389 این مجموعه، آشپزخانه صنعتی خود را افتتاح کرد. این آشپزخانه ظرفیت پخت روزانه 5000 غذا را دارد. مدیران این مجموعه با گذراندن دوره­ های تخصصی مدیریت آشپزخانه صنعتی در کشور آلمان، بر کلیه ی فعالیت های آن نظارت دارند.

مجموعه الهه ی ناز از سال 1391 همایش ها و سمینار های ارگانی را نیز برگزار می کند. این مجموعه، همواره ارتقای کیفیت را مد نظر قرار می دهد. دریافت گواهی ISO 2014 در رابطه با کیفیت خدمات رسانی نیز گواه این موضوع می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک باغ عروسی مناسب هستید می توانید با این مجموعه همراه شوید و با مشاوره گرفتن از کادر مجرب آن، بهترین و مناسب ترین مجلس را مطابق با شرایط و سلیقه خود انتخاب کنید.

برخی از خدمات مجموعه الهه ی ناز در تشریفات عروسی
اجاره باغ عروسی
سفره عقد عروسی
انواع دکور گل برگزاری مراسم عروسی
پذیرایی مراسم عروسی

تشریفات عروسی-تشریفات مجالس الهه ناز

اجاره باغ عروسی مناسب

برای اجاره ی باغ عروس، هر زوجی بنا به سلیقه و توان مالی خود عمل می کند. اما مسلماً پیدا کردن آن با شرایط مطلوب خودشان، به تنهایی کار سختی خواهد بود. گروه برگزاری مراسم عروسی و تشریفات عروسی مجموعه ی الهه ناز، به راحتی این کار را برای زوج ها انجام می دهد. این مجموعه، که با باغ عروسی های متنوعی، همکاری می کند، چندین باغ عروس در تهران را با قیمت های مناسب به زوج ها معرفی می کند تا آن ها بتوانند باغ عروس دلخواه و درخور شرایط خود را انتخاب کنند.

مجموعه ی الهه ی ناز، با توجه به تجربه ی فعالیت چندین ساله ی خود در این زمینه، پیشنهادات ویژه ای را به زوج ها، ارائه می دهد تا بتوانند بهترین شب زندگی خود را در یک باغ عروسی مناسب، جشن بگیرند.

باغ عروسی

معرفی برخی از باغ عروسی هایی که مجموعه الهه ناز با آن­ها همکاری می کند:
در ادامه به چند باغ عروسی که در لیست پیشنهادات مجموعه ی الهه ی ناز قرار دارد اشاره می کنیم:

باغ عروس موناکو با ظرفیت 250 نفر که در گرمدره واقع شده است.
باغ عروس فرمانیه با ظرفیت 300 نفری، با محیطی جذاب و دوست داشتنی، پذیرای مهمانان شما در رؤیایی ترین شب زندگی تان می باشند. این باغ عروسی هم در گرمدره قرار دارد.
باغ زندگی: یکی دیگر از باغ عروسی هایی که مجموعه ی الهه ی ناز به شما پیشنهاد می کند، باغ زندگی با سالنی داری ظرفیت 500 نفره می باشد. این باغ عروس مجلل نیز در منطقه گرمدره می باشد.
باغ والا: این باغ عروسی مجلل که بزرگ ترین باغ عروسی شهریار است با همکاری مجموعه الهه ناز، شما را در به یاد ماندنی ترین ضیافت زندگی تان همراهی خواهی کرد.
باغ بیست: باغ و سالن عروسی بیست واقع در شهر قدس با ظرفیت 400 نفر، آماده ی ارائه خدمات در تشریفات عروسی می باشد.
باغ تاج: باغ و تالار تاج با دیزاین فوق العاده ی خود و ظرفیت 600 نفری، واقع در گرمدره، از دیگر پیشنهادات مجموعه الهه ی ناز به زوج های در شرف ازدواج است.
لیست کامل و اطلاعات دقیق از خدمات رسانی باغ عروسی های این مجموعه را از طریق وب سایت مجموعه الهه ناز دریافت کنید.

هزینه باغ عروسی

هزینه ی اجاره ی باغ عروسی های مختلف، به عوامل زیادی بستگی دارد. مسلماً به موازات افزایش امکانات باغ عروسی، هزینه ی اجاره ی آن هم افزایش می یابد. برگزاری مراسم عروسی در برخی ایام به ویژه مناسبات، که متقاضی بیش تری دارد، هزینه ی بیش تری هم در بر خواهد داشت. تعداد و ورودی میهمانان، دوری یا نزدیکی باغ به محل سکونت و ... از دیگر عوامل تأثیر گذار بر هزینه ی باغ عروسی می باشد. مجموعه ی الهه ی ناز تخفیفات ویژه ی هفتگی و فصلی را برای زوج های عزیز در نظر دارد.

سخن آخر با زوج های جوان

افزایش قیمت ها، این روز ها به یکی از نگرانی های مردم به ویژه زوج های جوان در شرف تشکیل زندگی تبدیل شده است. شاید بسیاری از زوج ها فکر کنند باید از مراسم عروسی چشم پوشی کرد به دلیل اینکه توان مالی آن ها برای برگزاری مراسم، کم می باشد. به این زوج ها توصیه می کنیم با مشاوران مجموعه الهه ی ناز در این باره مشورت کنند و با راهنمایی آنان مراسم عروسی خود را در یک باغ عروسی مناسب و متناسب با بودجه ی خود، برگزار کنند و این شب رویایی را در تاریخ زندگی خود، جشن بگیرند.

باغ عروسی



[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس الهه ناز است. || طراح قالب avazak.ir