انتخاب باغ عروسی برای شبی رویایی

شنبه 14 مهر 1397
15:54
admin

وقتی شما به عنوان یک زوج به مراسم عروسی خود و نوع برگزاری آن فکر می کنید قطعا دغدغه های بسیاری به سراغتان‌ می آید. یکی از مهمترین دغدغه ها، محل برگزاری مراسم شما، باغ عروسی است. اما اگر راهنما و برگزار کننده مناسب را انتخاب کنید می توانید بهترین مراسم را تجربه کنید. ما برای برگزاری مراسم‌ های شما نهایت تلاش خود را به عمل می آوریم تا از همه نظر رضایت خاطر کامل شما را کسب کنیم و شما بتوانید بهترین باغ عروسی یا باغ تالار عروسی را انتخاب کنید.
برای انتخاب باغ عروسی شما باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

باغ عروسی-تشریفات الهه ناز

لوکیشن و محل باغ

اولین نکته محل جغرافیایی یا همان لوکیشن باغ عروسی است. باغ عروسی شما می تواند داخل شهر یا در حومه شهر باشد. باغ های عروسی ما در نقاط مختلف شهر و همچنین در حومه شهر قرار دارند . این روزها اکثر زوج ها باغ تالارها را انتخاب می کنند. معمولا زوج‌ هایی که علاقه مند به برگزاری مراسم در باغ عروسی یا باغ تالار مختلط هستند اکثرا حومه شهر را برای مراسم انتخاب می کنند و باغ عروسی در داخل شهر نیز مناسب برای کسانی ‌است‌ که‌ مراسم‌ خود را غیر مختلط برگزار می کنند. اما ما در هر قسمتی از شهر ، از شمال تا جنوب و غرب و شرق و مرکز و همچنین در حومه شهر می توانیم بهترین باغ عروسی را برای مراسم شما فراهم کنیم. همچنین باغ های پیشنهادی ما دارای فضای بسیار زیبا و قابل استفاده برای عکس‌ها و فیلم و کلیپ عروس و دامادها نیز می باشند که به این شکل نیازی به طی کردن مسافت های طولانی از لوکیشن عکاسی و فیلمبرداری توسط عروس و داماد نیست.

تشریفات عروسی

هزینه و بودجه افراد

دیگر نکته مهم در انتخاب باغ عروسی میزان‌ بودجه‌ شما برای مراسم‌ است. ما در این‌ مجموعه به هر شکلی که‌ شما بخواهید و با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانیم بهترین شب را برای شما بسازیم و در این‌ مجموعه اثبات کرده ایم که میزان بودجه افراد برای برگزاری مراسم در کیفیت آن هیچ‌ گونه تاثیر منفی نخواهد گذاشت. در نتیجه با آسودگی‌ خاطر تمامی‌ کارها را به ما بسپارید و در حین انتخاب باغ عروسی نیز بیشترین تنوع و کیفیت و زیبایی را به شما پیشنهاد خواهیم‌ داد.

تاریخ برگزاری مراسم

از نکات بسیار پر اهمیت که گاه زوج ها به اهمیت آن توجه ‌نمی کنند، تاریخ برگزاری عروسی است. تاریخ برگزاری مراسم در هزینه ها، شرایط باغ ها، وضعیت ترافیکی و... تاثیر بسیار فراوانی دارند‌. زوج ها باید در نظر بگیرند که همه جزئیات موجود در این بخش یعنی بخش انتخاب باغ، تحت تاثیر تاریخ انتخاب آن هاست. به این‌ شکل که برخی از تاریخ ها به دلیل مناسبت ها شلوغ تر است و برای برگزاری مراسم در آن تاریخ خاص باید بسیار زودتر اقدام نمایند. همچنین شرایط خاص زمانی می تواند در هزینه ها و نحوه برگزاری تغییر ایجاد کند. همکاران‌ ما نهایت تلاش خود را می کنند تا با توجه به تاریخی که شما زوج های عزیز تصمیم ‌به برگزاری مراسم‌ خود دارید بهترین مراسم را برای شما برگزار کنند و همچنین بهترین‌ باغ عروسی را با توجه به شرایط آب و هوایی، مناسبتی و هزینه ای را که درخور سلیقه شما باشد در اختیار شما عزیزان‌ قرار دهند.

باغ عروسی

امکانات باغ های عروسی

یکی دیگر از مسائل قابل توجه امکانات باغ عروسی است. هر یک از باغ های عروسی یا باغ تالارها با توجه به نوع معماری و ساخت امکانات مجزایی دارند. مانند نورپردازی های خاص، محوطه های متفاوت برای مثال وجود آب نما، یا ورودی های خاص با شرایط متنوع و...، لوکیشن‌ مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی با طراحی های متفاوت، تالار های سربسته در انواع گوناگون و... زوج های عزیز می توانند تمامی‌ نکات دلخواه خود را به ما اطلاع دهند و پس از بررسی و دیدن باغ های پیشنهادی ما متناسب با خواسته های خود، باغ عروسی مورد نظر را انتخاب نمایند.

تعداد میهمانان و ظرفیت باغ

در نهایت نکته مهم دیگری که باید ذکر شود ظرفیت باغ عروسی است که با توجه به تعداد میهمانان شما عزیزان باید انتخاب شود. معمولا در انتخاب باغ تالار ها باید به این مورد توجه بسیاری داشته باشید. اگر تعداد مهمانان شما زیاد باشد شما حتما باید به ظرفیت تالار توجه کنید تا به هیچ عنوان‌ مشکلی ایجاد نشود و البته باید تالاری را انتخاب کنید که نه تنها فضای کافی برای مهمانان داشته باشد بلکه با توجه به تعداد میهمانان، تهویه و ظرفیت مناسب را برای پذیرایی داشته باشد و همه بتوانند به خوبی از شب رویایی شما عزیزان لذت ببرند.

البته در این زمینه ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد و از لحاظ هزینه ها و سایر بخش ها حداکثر توانایی خود را به کار می گیریم تا شما زوج های عزیز یک شب رویایی را سپری کنید.
با آرزوی خوشبختی برای زوج های عزیز و با در نظر گرفتن دغدغه های این عزیزان پیش از مراسم عروسی و تلاش آنها برای برگزاری باشکوه این مراسم مفتخریم که خدمت گذار این عزیزان در این راستا هستیم.

همکاران ما آماده ارائه خدمات به بهترین شکل و با حداکثر کیفیت و به کاملترین صورت ممکن به شما عزیزان می باشند. ما برای هرچه زیباتر و بهتر برگزار شدن رویایی ترین شب زندگی شما زوج های عزیز نهایت تلاش خود را انجام می دهیم.

باغ عروسی


[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس الهه ناز است. || طراح قالب avazak.ir