ورودی میهمان ها در عروسی

چهارشنبه 30 خرداد 1397
14:35
admin

یکی از نکاتی که در دهه های اخیر هنگام برگزاری و ارائه خدمات مجالس مختلف (تشریفات عروسی و غیره) صورت می گیرد، اهمیت جایگاه ورود و خروج مهمان ها از مراسم عروسی است. بخصوص زمانی که برگزاری این مراسم زیبا در باغ عروسی صورت بگیرد، اهمیت آن دوچندان می شود.

اکنون می توانیم از خودمان بپرسیم که: چرا زمانی که می شود یک ورود پر هیجان داشت، یک ورود معمولی را انتخاب کنیم! زیباترین شب زندگی هر فرد باید زیباترین ورود را داشته باشد. موارد مختلفی وجود دارد که می تواند باعث زیباتر شدن ورود عروس و داماد در شب عروسیشان بشود که می توان به چند مورد آن در این جا اشاره کرد:

به طور مثال وجود نور پردازی در هنگام ورود بسیار مهم است که درخشش عروس و داماد را چند برابر کند یا می توان از شاخصه هایی مثل آتش بازی های خاص به همراه مه مصنوعی درست کرد که عروس و داماد بر روی ابر ها وارد سالن شوند. داشتن ورودی های با گل های پر که هم زیر پای عروس و داماد وجود دارد و هم بر روی آن ها ریخته می شود و جلوه ای بی بدیل به ورود آن ها می دهد. ورود عروس و داماد باید با برنامه های هیجان انگیز مثل عوض شدن آهنگ, بارش گل و... همراه باشد که تمامی شب مهمانان راجع به آن صحبت کنند. دکور و گل آرایی ورودی بسیار مهم می باشد چون درخشش عروس و داماد را هنگام ورود آن ها به سالن چندین برابر می کند. نور پردازی های خاص یکی دیگر از مواردی است که به زیباتر شدن ورود آن ها کمک می کند. همه این موارد دست به دست هم می دهند تا ورود با شکوه عروس و داماد با شکوه تر جلوه کند.


در مجموع می توان مواردی که توضیح داده شد، را به اینصورت جمع بندی کرد:

-نور پردازی مناسب

-نظم و نظافت دقیق محل

-گل آرایی زیبا و دقیق

-استفاده از افکت ها و ترفندهایی مانند: آتش بازی و مه مصنوعی

-حضور به موقع عکاس و فیلمبردار در محل (بخصوص هنگام ورود خود عروس و داماد)

-ریختن گل بر روی عروس و داماد هنگام ورود



[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس الهه ناز است. || طراح قالب avazak.ir